lunes, 20 de octubre de 2008

SI UN DIA TORNÉS...

= = = = = = = = = =
Figueres, 20 d0octubre del 2008 13:06

I si un dia em tornés a trobar sola
Ja no t’esperaré ni et buscaré
Ni et ploraré per què en realitat
Això no va ser res més que un somni.
No esperaré res de les teves paraules
O t’escoltaré però després en fugiré
Per què no em vull partir en dos
Que sé que el meu cap em diu una cosa,
Però el meu cor en sent una altra
I a un dels dos he de fe cas.

Si un dia torno
No et creguis que tot és tàn fàcil
Ja no soc la nena petita d’abans
Vaig deixar de ser-ho des de fa temps
I fa poc em van ensenyar què és
Realment el patir.

Aquesta nena petita ja no espera res
Per què no hi és i ha marxat
S’ha despertat la dona que esperava per sortir
I ara no creurà en les mentides,
Ni en ser segon plat ni primer
O en paraules amagades...
I tot per culpa teva.

Pensaves realment que ho podies tenir tot?
Ja veus que no i s’ha de triar
I si he de patir patiré
Però sola, per dins procurant,
Com sempre he fet,
No deixar res per for a
Ni deixar que els alters notin res.
No hi haurà llàgrimes a la vista dels altres
Tot i que estaré plorant
I els somriures seràn forçats
I les falses il•lusions ja seràn tancades
Per sempre més per no tornar a sofrir
De les teves falsetats...
No és això el que vull,

Tu ho voldries? Entens alguna cosa?
A mi m’agradaria entendre, però no puc...
I per això el millor serà que desaparegui...
A no ser que ho estigui somiant tot
I que tot sigui un malson.
Mentres sigui així no esperis res de mi
Per què jo ja no hi seré per tu
I no t’esperaré més.
= = = = = = = = = =

No hay comentarios: