martes, 28 de octubre de 2008

NADA FUE UN ERROR - COTI

Per què hi ha molts cops que sents que el que diu una cançó,
per més xorra que pugui ser, t'hi sentis tant identificada?
doncs apa! amb la cançó d'en Coti(i la Paulina, i la JULIETA...
xDDDDD!!!)
Aquí us la deixo ^^
(i pq NO ME NIEGUES QUE ME BUSCASTE, Y NO!, Y NO!!
QUE NO TE BUSQUÉ YO! QUE VOLVISTE TU!
<---bé això últim no ho diu m'ho he inventat però és veritat :P!!) Hi ha molts malperdedors i sincerament, que ho diré clar... CABRONS I FILLS DE PUTA. aneu amb compte amb qui us topeu per aquests mons! (tant sigui cibernàutic com amb persones cara a cara!)
---
NADA FUE UN ERROR - COTI
(CON PAULINA RUBIO Y JULIETA VENEGAS)
(ESTA MAñANA Y OTROS CUENTOS)

Tengo una mala noticiano fue de casualidad
yo quería que nos pasara... y tu,
y tu lo dejaste pasar
No quiero que me perdones

y no me pidas perdón
no me niegues que me buscaste
Y nada nada de esto
nada de esto fue un error
nada fue un error
¡nada de esto fue un error!
Los errores no se eligen

para bien o para mal
no fallé cuando viniste... y tu,
y tu no quisiste fallar
Aprendí la diferencia entre y juego y el azar

quien te mira y quien se entrega
nada nada de esto
nada de esto fue un error
nada fue un error
nada de esto fue un error

No hay comentarios: